Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Kίνα

Εκτύπωση
PDF

8 Ιουλίου 2019

Παρά την πτώση της, η κινεζική αγορά παραμένει ελπιδοφόρα

 

Μετά από μια φάση έντονης ανάπτυξης, η κινεζική κατανάλωση κρασιού βιώνει ένα στάδιο διαφοροποίησης.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

5 Ιουνίου 2019

Τα 6 σημεία για την επιτυχία των αυστραλιανών κρασιών στην Κίνα*

 

Μιλώντας στις 30 Μαΐου στην Παγκόσμια Έκθεση Χύμα Οίνων στην Ασία στο Yantai, ο Αυστραλός Dan Traucki αιτιολόγησε την επιτυχία των αυστραλιανών κρασιών στην Κίνα.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

4 Ιουνίου 2019

Νέες τάσεις από τις γυναίκες και τους νέους αναδύονται στην κατανάλωση κρασιού στην Κίνα


«Οι γυναίκες ψάχνουν για τα γλυκά κρασιά με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ» .Natalie Wang, δημοσιογράφος και εκδότης.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

13 Φεβρουαρίου 2019

Η κατάκτηση της Κίνας είναι δυνατή και για τα ροζέ κρασιά


Οι Κινέζοι καταναλωτές γνωρίζουν ελάχιστα ή και τίποτα για το ροζέ κρασί, σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη στον Καναδά. Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία για τους παραγωγούς ροζέ οίνων.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

28 Νοεμβρίου 2018

Κόκκινο χαλί για τα αυστραλιανά κρασιά στην Κίνα


Από την 1η Ιανουαρίου 2019, οι αυστραλιανοί οίνοι που εξάγονται στην Κίνα θα επωφεληθούν πλήρως από την συμφωνία ελεύθερων συναλλαγών.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

2 Οκτωβρίου 2018

Εμπορικός πόλεμος. Η Κίνα αυξάνει τους φόρους στα αμερικανικά κρασιά


Στο 79% ο κινέζικος φορολογικός συντελεστής για τα αμερικανικά κρασιά ενώ ανερχόταν στο 48,2% πριν τον Απρίλιο (και στο 66% πριν από τα τέλη Σεπτεμβρίου).

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

6 Ιουνίου 2018

Καλύτερη διαφάνεια στην κινέζικη αγορά οίνων μέσω του διαδικτύου


Περισσότεροι από 700 εκατομμύρια Κινέζοι θα είναι συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο. Όμως, όσο οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μέρος ενός παγκοσμιοποιημένου κόσμου,

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

31 Μαΐου 2018

Η κινεζική αγορά γίνεται πιο πολύπλοκη και πιο ώριμη


Για τους λιανοπωλητές, η πρόκληση είναι να δημιουργηθεί κινεζική ζήτηση για κρασιά εκτός των μεγάλων εμπορικών σημάτων.

Περισσότερα...