Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Kίνα

Εκτύπωση
PDF

24 Ioυλίου 2013

Κινεζική έρευνα  αντιντάμπινγκ: Οι διεπαγγελματικές  της Γαλλίας συνηγορούν υπέρ της  αναστολής  της διαδικασίας

Για να απαντήσουν  στις κατηγορίες του ντάμπινγκ και των επιδοτήσεων στις  εξαγωγές  των ευρωπαϊκών οίνων, οι  ευρωπαίοι  εξαγωγείς κρασιού στην Κίνα κλήθηκαν να προμηθεύσουν τα στοιχεία τους (εγγραφή) στις Διεπαγελματικές  Οργανώσεις έως τις 22 Ιουλίου 2013.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

5 Ιουλίου 2013

Ο πόλεμος Ευρώπης – Κίνας με Ιφιγένεια το κρασί, ξεκίνησε και επίσημα στις 1 Ιουλίου 2013

Από τις 15 Μαΐου 2013, οι κινεζικές αρχές έχουν ανταποκριθεί στην καταγγελία που υποβλήθηκε από την κινεζική βιομηχανία οίνου, η οποία υποστηρίζει ότι 1) η τιμή εξαγωγής των ευρωπαϊκών οίνων είναι

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

1 Ιουλίου 2013

Η προέλευση και η τιμή τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής κρασιού στην Κίνα

Η τελευταία  πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την UBIFRANCE και το group Ο.Ι. (Owens-Illinois, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

25 Ιουνίου 2013

Συνάντηση ΚΕΟΣΟΕ με China National Sugar and Alcohol Group Corp. και Office of China Food and Drinks Fair

Συνεχίζοντας τις προσπάθειες διείσδυσης των Coop Wines of Greece στην κινέζικη αγορά, το Σάββατο 22 Ιουνίου 2013 κλιμάκιο της ΚΕΟΣΟΕ υποδέχθηκε

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

14 Ιουνίου 2013

Εξαγωγές οίνων 2012: Άνοδος στη Β. Αμερική, στασιμότητα στις υπόλοιπες αγορές, πτώση στην Κίνα

Σημαντική άνοδο των εξαγωγών στη Β. Αμερική (ΗΠΑ 38,8% σε αξία και 14,64% σε ποσότητα και Καναδά 58,95% σε αξία και 34,79% σε ποσότητα)

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

4 Ιουνίου 2013

Κίνα: η επέκταση των αμπελώνων απειλεί τα pandas

Ο κινέζικος αμπελώνας αυξάνεται και αυτό θα μπορούσε να είναι εις βάρος του περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένων των γιγαντιαίων pandas. Σύμφωνα με την Post

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

16 Μαΐου 2013

Κίνα: πολύπλοκη υπόθεση για το marketing η κουλτούρα και το μωσαϊκό της αγοράς

Μελετώντας για τέσσερα χρόνια, την κατανάλωση κρασιού στην Κίνα, ο εκπρόσωπος του Wine Intelligence παρουσίασε πρόσφατα στο Market Research

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

17 Απριλίου 2013

Αξίζει να επενδύσει κανείς στην οργανική σήμανση στην Κίνα;

Η αυστηρή νομοθεσία για τα οργανικά προϊόντα που ισχύει από 1/7/2012, αποτελεί σήμερα αντικίνητρο για την επένδυση σ’ αυτόν τον τομέα,

Περισσότερα...