Πώς η Alibaba μπορεί να ανοίξει τις πόρτες της κινεζικής αγοράς
Ο κινέζικος όμιλος Alibaba παρουσίασε στις 19 Ιουνίου τις ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ και τη δύναμη της τεχνογνωσίας του, στον τομέα των μεγάλων δεδομένων.
Οι Κινέζοι καταναλωτές διαφοροποιούνται. Για την προσέγγιση αυτής της διαφοροποίησης, ο σχεδιασμός στις ετικέτες κρασιών πρέπει να εξελιχθεί πάρα πολύ.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις οίνων εκρήγνυνται στην Κίνα
Το 10% των πωλήσεων κρασιού γίνονται on line
Παγκοσμίως, υπολογίζεται ότι το 4% των κρασιών που πωλούνται, αγοράζονται online. Για την Κίνα, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 10% και ο ρυθμός συνεχίζει να αναπτύσσεται με ρυθμό μοναδικό στον κόσμο, σύμφωνα με τη μελέτη του Wine Intelligence.
Η Κίνα ανοίγει τα σύνορά της μόνο σε πιστοποιημένα βιολογικά κρασιά σύμφωνα με τους κανόνες της
Δεν αναγνωρίζει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, η Κίνα απορρίπτοντας στα μπουκάλια την επισήμανση του κοινοτικού συμβόλου Eurofeuille, το λογότυπο της βιολογικής γεωργίας
Οι εισαγωγές στην Κίνα θα αναπτύσσονται έως το 2018, σύμφωνα με αυστραλιανή μελέτη
Δεδομένης της ανακοίνωσης στα τέλη Απριλίου από τον OIV, η Κίνα έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος αμπελώνας με σχεδόν 800 000 εκτάρια, προκαλώντας αναταραχή στη βιομηχανία οίνου.
Κατανάλωση: οι κινέζες που πίνουν κρασί είναι στη μόδα
Η InterRhône πραγματοποίησε μια έρευνα * για τους Κινέζους καταναλωτές, τον Φεβρουάριο του 2015. Στόχος ήταν να κατανοηθούν καλύτερα οι καταναλωτικές τους συνήθειες και να κατανοηθεί επίσης η αγοραστική συμπεριφορά τους.
Το θέμα της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων στην Κίνα αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα θέματα για τις επιχειρήσεις του εξωτερικού που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν με τον οποιοδήποτε τρόπο στη χώρα.
Από πλευράς Ε.Ε. δίνεται έμφαση στη στρατηγική προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων καθώς το εν λόγω θέμα αξιολογείται ως ένα από τα δέκα βασικά εμπόδια για την κινεζική αγορά.