Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Kίνα

Εκτύπωση
PDF

21 Ιουνίου 2017

Πώς η Alibaba μπορεί να ανοίξει τις πόρτες της κινεζικής αγοράς

Ο κινέζικος όμιλος Alibaba παρουσίασε στις 19 Ιουνίου τις ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ και τη δύναμη της τεχνογνωσίας του, στον τομέα των μεγάλων δεδομένων.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

16 Νοεμβρίου 2016

Ανανεώστε τις ετικέτες κρασιών στην Κίνα

Οι Κινέζοι καταναλωτές διαφοροποιούνται. Για την προσέγγιση αυτής της διαφοροποίησης, ο σχεδιασμός στις ετικέτες κρασιών πρέπει να εξελιχθεί πάρα πολύ.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

7 Νοεμβρίου 2016

Οι διαδικτυακές πωλήσεις οίνων εκρήγνυνται στην Κίνα

Το 10% των πωλήσεων κρασιού γίνονται on line

Παγκοσμίως, υπολογίζεται ότι το 4% των κρασιών που πωλούνται, αγοράζονται online. Για την Κίνα, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 10% και ο ρυθμός συνεχίζει να αναπτύσσεται με ρυθμό μοναδικό στον κόσμο, σύμφωνα με τη μελέτη του Wine Intelligence.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

4 Απριλίου 2016

Η Vinexpo προβλέπει αύξηση 5,2% της κατανάλωση οίνων στην Ασία μέχρι το 2019

Δύο μήνες πριν από την έναρξη της Vinexpo στο Χονγκ Κονγκ, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Μαΐου

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

1 Φεβρουαρίου 2016

Η Κίνα ανοίγει τα σύνορά της μόνο σε πιστοποιημένα βιολογικά κρασιά σύμφωνα με τους κανόνες της

Δεν αναγνωρίζει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, η Κίνα απορρίπτοντας στα μπουκάλια την επισήμανση του κοινοτικού συμβόλου Eurofeuille, το λογότυπο της βιολογικής γεωργίας

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

19 Μαΐου 2015

Οι εισαγωγές στην Κίνα θα αναπτύσσονται έως το 2018, σύμφωνα με αυστραλιανή μελέτη

Δεδομένης της ανακοίνωσης στα τέλη Απριλίου από τον OIV, η Κίνα έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος αμπελώνας με σχεδόν 800 000 εκτάρια, προκαλώντας αναταραχή στη βιομηχανία οίνου.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

26 Μαρτίου 2015

Κατανάλωση: οι κινέζες που πίνουν κρασί είναι στη μόδα

Η InterRhône πραγματοποίησε μια έρευνα * για τους Κινέζους καταναλωτές, τον Φεβρουάριο του 2015. Στόχος ήταν να κατανοηθούν καλύτερα οι καταναλωτικές τους συνήθειες και να κατανοηθεί επίσης η αγοραστική συμπεριφορά τους.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

20 Μαρτίου 2015

Το θέμα της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων στην Κίνα αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα θέματα για τις επιχειρήσεις του εξωτερικού που ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν με τον οποιοδήποτε τρόπο στη χώρα.

Από πλευράς Ε.Ε. δίνεται έμφαση στη στρατηγική προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων καθώς το εν λόγω θέμα αξιολογείται ως ένα από τα δέκα βασικά εμπόδια για την κινεζική αγορά.

Περισσότερα...