Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Bραζιλία

Εκτύπωση
PDF

18 Ιουλίου 2013

Βραζιλία:Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου χρηματοδοτείται από Βραζιλιάνικο κρασί και την σαμπάνια Taittinger

Το επόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο θα διεξαχθεί το 2014 στη Βραζιλία. Το βραζιλιάνικο εμπορικό σήμα Lidio Carraro επιλέχθηκε από τη FIFA ως ο επίσημος προμηθευτής.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

17 Μαΐου 2013

Βραζιλία αναδυόμενη αγορά με ανταγωνιστικά μειονεκτήματα για τα ευρωπαϊκά κρασιά

Στην παγκόσμια αγορά οίνου οι αναδυόμενες χώρες βρίσκονται πρώτες στο στόχαστρο των οινοπαραγωγών χωρών που επιδιώκουν να διευρύνουν

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

3 Απριλίου 2013

Ελληνικό Γενικό Προξενείο Βραζιλίας: Μέχρι το 2030 η Βραζιλία μια από τους πέντε μεγαλύτερους καταναλωτές οίνου

Σε μια προσπάθεια να αναδείξει την αναδυόμενη αγορά της Βραζιλίας ως ευκαιρία για τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα το γραφείο ΟΕΥ

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

27 Νοεμβρίου 2012

Βραζιλία: εκθετική αύξηση των εξαγωγών οίνων στην Κίνα

Η συνεργασία μεταξύ Βραζιλιάνικου Ινστιτούτου Οίνου (Ibravin) και του Οργανισμού προώθησης της Βραζιλίας (Apex-Brasil), καρποφόρησε

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

6 Νοεμβρίου 2012

Βραζιλία: κατάπαυση πυρός μεταξύ εγχώριων και εισαγόμενων κρασιών

Στις 22 Οκτωβρίου, «μετά από μήνες δύσκολων διαπραγματεύσεων μεταξύ της διανομής, εισαγωγέων και της παραγωγής,

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

30 Ιανουαρίου 2012

Βραζιλία: το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα του οίνου αυξάνεται κατά 30% ετησίως

Στην Βραζιλία το ηλεκτρονικό εμπόριο κρασιού διέρχεται ένα στάδιο ανάπτυξης, καθώς οι εταιρείες εκτιμούν ότι το 2011 οι πωλήσεις μέσω αυτού του καναλιού αυξήθηκαν κατά 30%. Το 2010, κάποιες από αυτές τις εταιρείες τριπλασίασαν τις πωλήσεις τους στο Διαδίκτυο, γεγονός που οδήγησε στο σχεδιασμό για το επόμενο έτος νέων προγραμμάτων για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων.

Περισσότερα...