2007 - Αναπροσαρμογή στη στρατηγικη 2025 του Αυστραλιανού κρασιού:
Η βιομηχανία κρασιού της Αυστραλίας, παρουσίασε τις «Κατευθύνσεις 2025» την αναπροσαρμογή δηλαδή της στρατηγικής προώθησης οίνων που έχει ήδη υιοθετηθεί ως το 2025. Η παρουσίαση έγινε στη διεθνή έκθεση του Λονδίνου London International Wine and Spirits Fair.
Η παρουσίαση περιέχει 10 κατευθύνσεις μέσω των οποίων παρέχεται ένας συνεκτικός σχεδιασμός προβολής – προώθησης, που θα επιτρέψει στους 2000 οινοποιούς της Αυστραλίας, να πετύχουν μια βιώσιμη ανάπτυξη των εξαγωγών τους στη διεθνή αγορά. Οι κατευθύνσεις χωρίζονται σε τρεις γενικές κατηγορίες που είναι οι εξής:
- Πρόβλεψη της αγοράς
- Οικοδόμηση βιώσιμης επιτυχίας
- Επηρεασμός του καταναλωτή
Η εκστρατεία σχεδιάστηκε υπό τον όρο ότι οι ευκαιρίες εξάπλωσης των αγορών θα λάβουν υπόψη την διαφοροποίηση των τιμών και θα επεκτείνουν την εικόνα των κρασιών πέρα από το εμπορικό σήμα της Αυστραλίας δια μέσω τεσσάρων διαφορετικών profile:
Τα τέσσερα διαφορετικά profile είναι:
- Brand champions: κρασιά που σχεδιάστηκαν για να απευθυνθούν σε ευρεία βάση αγοράς
- Generation next: κρασιά που βασίζονται στις καινοτομίες του marketing και της συσκευασίας αλλά και στο περιεχόμενο
- Regional Heroes: κρασιά με εστίαση στην ποικιλιακή ποικιλομορφία
- Landmark Australia: Φιλόδοξα κρασιά.
Εκτός από τη δημιουργία ερεθισμάτων στους καταναλωτές στόχος της καμπάνιας είναι η διάδοση ποικιλομορφίας των Αυστραλιανών κρασιών και η ενδυνάμωση της εικόνας στον καταναλωτή μέσω του οινικού τουρισμού.Οι πόροι του προγράμματος προέρχονται από κρατικά κονδύλια και τις εισφορές των οινοποιών και καλλιεργητών σταφυλιών.