Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

9 Νοεμβρίου 2016

Η Αυστραλία πρώτος πελάτης της Κίνας στα κρασιά

Οι αυστραλιανές εξαγωγές κρασιού αυξήθηκαν κατά 10% μεταξύ του Οκτωβρίου 2015 και του Σεπτεμβρίου 2016 και η Κίνα ξεπέρασε τις ΗΠΑ για να γίνει ο πρώτος πελάτης των παραγωγών οίνου της νήσου-ηπείρου, ανακοίνωσε το Wine Australia, που εκπροσωπεί τη βιομηχανία οίνου.

«Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι οι εξαγωγές οίνου της Αυστραλίας εξακολουθούν να αυξάνονται έντονα και ότι στα καλύτερα κρασιά μας η ζήτηση είναι μεγαλύτερη», αναφέρει ο Andrew Clark, Διευθύνων Σύμβουλος του Wine Australia.

Η συνολική αξία των εξαγωγών της πέμπτης παγκοσμίως χώρα εξαγωγού οίνων, έφθασε 2.170.000.000 δολάρια (€ 1.520.000.000), καταγράφοντας αύξηση 10%.

Οι πωλήσεις εμφιαλωμένων αυξήθηκαν κατά 14% με συνολική αξία 1,8 δισεκατομμυρίων $ (€ 1.260.000.000).

Η μέση τιμή του εξαγόμενου εμφιαλωμένου αυξήθηκε επίσης (+ 9%) και ανήλθε σε 5,47 δολάρια ανά λίτρο (3,8 ευρώ), η υψηλότερη σε 13 χρόνια. Τα πιο ακριβά κρασιά παρουσιάζουν αλματώδη αύξηση για παράδειγμα, οι πωλήσεις των φιαλών μεταξύ 30 και 49,99 δολαρίων (21-35 ευρώ) αυξήθηκαν κατά 55%.

Η ανάπτυξη των εξαγωγών καθοδηγείται από τους Κινέζους, οι οποίοι είναι σήμερα ο μεγαλύτερος εισαγωγέας των αυστραλιανών οίνων. Οι πωλήσεις στην Κίνα (εκτός από το Χονγκ Κονγκ) αυξήθηκαν κατά 51% στα 474 εκατομμύρια $ (€ 331.700.000) με δέκα χρόνια εξαγωγικής παρουσίας των Αυστραλών στην αγορά αυτή

Για να εξηγήσει αυτή την ταχεία ανάπτυξη, το Wine Australia υπογραμμίζει ότι αυτή οφείλεται κυρίως στην υπογραφή της Συμφωνίας Ελεύθερων Συναλλαγών που υπεγράφη το 2014 μεταξύ της Κίνας και της Αυστραλίας και κατά δεύτερο λόγο στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα αυστραλιανά κρασιά της κινεζικής μεσαίας τάξης.

Τα αυστραλιανά κρασιά αρέσουν σε όλο και περισσότερο σε πολλές χώρες στην Ασία και αυξήθηκαν κατά 7% στο Χονγκ Κονγκ, κατά 9% στη Σιγκαπούρη, κατά 24% στη Μαλαισία και κατά 42% στη Νότια Κορέα.

Η αγορά των ΗΠΑ, τώρα είναι ο δεύτερος πελάτης των αυστραλιανών οίνων και συνεχίζει να αυξάνεται (+ 4% στα 448 εκατ $, € 313.500.000). Αντίθετα, οι πωλήσεις στο τρίτο εισαγωγέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, μειώθηκαν (-3% σε 361 εκατ $, ή 252 600 000 ευρώ).