Εκτύπωση
PDF
Οι νέοι Γάλλοι βλέπουν το κρασί ακριβό και ξεπερασμένο:

Γάλλοι φοιτητές και νέοι άνθρωποι συνεχίζουν να γυρίζουν την πλάτη τους στο κρασί, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Το δείγμα που συμμετείχε στην έρευνα βρήκε το κρασί ακριβό, παλιομοδίτικο και είχε αντιαλκοολικά συναισθήματα. Ένας φοιτητής ανέφερε «όταν πάω σε ένα μαγαζί δεν ξέρω τι να διαλέξω, υπάρχουν τόσα ονόματα και τόσες περιοχές». Οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι έχουν απομακρυνθεί από το κρασί και ότι προτιμούν την μπύρα,άλλα είδη αλκοολούχων, καθώς και αναψυκτικά και χυμούς. Παραπάνω από τους μισούς παραδέχθηκαν ότι δεν τους αρέσει καν η γεύση του κρασιού. Η έρευνα περιείχε και μια άλλη γαλλόφωνη ομάδα από τις ΗΠΑ (millenials). Στην ομάδα αυτή βλέπουν την κατανάλωση οίνου ως σοφιστικέ μοντέρνα και συνδυάζεται με την περιπέτεια. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που ανεβαίνει η κατανάλωση οίνου στις ΗΠΑ. Όταν ρωτήθηκαν με ποιο τρόπο θα αμβλυνθεί το πρόβλημα, όλοι ανέφεραν την κυκλοφορία ατομικών μπουκάλιών στα club και στα bar.