Eιδήσεις
30 Σεπτεμβρίου 2011
Στρατηγικό Σχέδιο για την προώθηση των γαλλικών κρασιών: Βάση η μηχανή της μάρκας «Γαλλία»
Κατά την τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του FranceAgrimer στις 21 Ιουλίου, το Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο στρατηγικής 2011/13 σχετικά με την προώθηση και την επικοινωνία των γαλλικών κρασιών. Με προϋπολογισμό ύψους 8 εκ. € που διαμοιράζεται εξίσου στις Διεπαγγελματικές, το σχέδιο αυτό εντοπίζει και επισημοποιεί τις κατευθυντήριες γραμμές για την υποστήριξη της προώθησης και επικοινωνίας των γαλλικών κρασιών.