13 Φεβρουαρίου 2023
Η παγκόσμια οινοποιία πρέπει να αναθεωρήσει τις συσκευασίες της
Τα αυξανόμενα κόστη ξηρών υλικών βλάπτουν τις καινοτομίες μάρκετινγκ; Η Heather Fritzsche, συνιδρυτής του αμερικανικού ομίλου Spearhead που ειδικεύεται στη βελτιστοποίηση του brand name, δίνει μερικές συμβουλές για το πώς να συμβιβαστείτε με την οικονομική κρίση, τα όλο και πιο ακριβά υλικά και τις καινοτόμες συσκευασίες.
«Η υιοθέτηση βιώσιμων συσκευασιών δεν σημαίνει ότι χάνετε την κορυφαία εικόνα σας, αλλά θα εξοικονομήσετε χρήματα και θα προσελκύσετε νέους καταναλωτές που αγοράζουν με συνείδηση», υποστηρίζει η Heather Fritzsche.
Περισσότερα...