25 Φεβρουαρίου 2011
KAINOTOMΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ
Με δύο αναφορές του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ελληνικού Γενικού Προξενείου στο Σικάγο, περιγράφονται οι νέες τάσεις προώθησης και πώλησης προϊόντων μέσω της διαδικτυακής παροχής υπηρεσιών.
Η πρώτη αναφορά περιγράφει την πρακτική προώθησης που υιοθετούν εταιρείες μέσω των ιστοσελίδων τους με προσφορές που διαρκούν μερικές ώρες και απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό με γνώμονα το μικρότερο κόστος διάθεσης στο οποίο συμβάλει η απόκτηση «ηλεκτρονικού κουπονιού προσφοράς.
Η δεύτερη αναφορά, περιγράφει την αυξανόμενη χρήση των in – store πληροφοριών από τους καταναλωτές με τη χρήση εφαρμογών (apps), που έχουν ενσωματωθεί στα κινητά τηλέφωνα νέας τεχνολογίας. Στην αναφορά περιγράφονται επίσης και άλλα στοιχεία που θα χαρακτηρίσουν την αγορά των ΗΠΑ το 2011.
Και τις δύο αναφορές, μπορείτε να τις αναζητήσετε στην τοποθεσία : Martketing και Branding /Aναφορές Πρεσβειών / Αμερική / ΗΠΑ.