Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

18 Νοεμβρίου 2021

Περισσότεροι από τους μισούς Κινέζους χρήστες του διαδικτύου πίνουν κρασί για να χαλαρώσουν

 

Οι Κινέζοι χρήστες του Διαδικτύου δεν βλέπουν πλέον το κρασί ως δώρο ή ως καθολική θεραπεία.

Σύμφωνα με μελέτη της iiMedia για τη συμπεριφορά των Κινέζων χρηστών του Διαδικτύου όσον αφορά την κατανάλωση κρασιού, περισσότερο από το 80% των χρηστών του Διαδικτύου έχουν ήδη καταναλώσει κρασί και το έχουν αγοράσει διαδικτυακά. Στο παρελθόν, το κρασί θεωρείτο αγαθό πολυτελείας, που ταιριάζει στην κινεζική κουλτούρα δώρων, καθώς συμβολίζει τον πλούτο ή τη δύναμη. Η μελέτη διαπίστωσε ότι το 53,6% των χρηστών του Διαδικτύου αγοράζουν κρασί ως δώρο. Αλλά αυτό που προκαλεί έκπληξη είναι ότι το 83,9% των χρηστών του Διαδικτύου αγοράζουν επίσης κρασί για ευχαρίστηση, απόδειξη ότι έχει εξελιχθεί από αντικείμενο δώρου σε προσωπική κατανάλωση.

Όσον αφορά τους λόγους κατανάλωσης, το 50,1% των Κινέζων χρηστών του διαδικτύου πίνουν κρασί για να χαλαρώσουν ενώ το 47,6% από αυτούς εκτιμά την αίσθησή του στο στόμα. Επιπλέον, το 32,7% πιστεύει ότι το κρασί έχει την ικανότητα να ενισχύει τις συγκεντρώσεις, ενώ μόνο το 18,2% από αυτούς το καταναλώνουν για να συνοδεύσουν το φαγητό. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, η υγεία παραμένει ένα άλλο σημαντικό κίνητρο για την κατανάλωση κρασιού στην Κίνα. Το 46,5% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το κρασί μπορεί να είναι ευεργετικό για την υγεία, ενώ το 29,1% το πίνουν για να διατηρήσουν την ομορφιά τους. Το κρασί διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο σε κοινωνικό πλαίσιο, με το 37,6% των Κινέζων χρηστών του Διαδικτύου που ερωτήθηκαν να λένε ότι το πίνουν όταν συμμετέχουν σε κοινωνικές συγκεντρώσεις.

Τέλος, ορισμένοι Κινέζοι χρήστες του Διαδικτύου βλέπουν το κρασί ως επενδυτικό πλεονέκτημα. Πράγματι, το 22,8% από αυτούς δηλώνουν ότι αγοράζουν κρασί για συλλογή ή για μελλοντική επένδυση, ενώ το 8,9% πιστεύουν ότι η κατανάλωση κρασιού είναι συνώνυμη με το καλό γούστο όσον αφορά το στυλ ζωής.


Προτιμήσεις

Παραδόξως, όταν πρόκειται για εισαγόμενα κρασιά και εθνικά κρασιά, η ισορροπία γέρνει υπέρ των κρασιών που παράγονται στην Κίνα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 72% των χρηστών του Διαδικτύου που ερωτήθηκαν προτιμούν εθνικές μάρκες κρασιού, ενώ μόνο το 28% επιλέγει ξένες μάρκες. Το μερίδιο των εισαγόμενων αυξάνεται μεταξύ των ατόμων με υψηλότερα εισοδήματα ή μεταξύ των στελεχών: το 32,1% των τελευταίων δηλώνει ότι προτιμά ξένες μάρκες κρασιού, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από αυτό που παρατηρείται στο σύνολο του πληθυσμού. Η μελέτη επιβεβαιώνει επίσης την υπόθεση ότι οι Κινέζοι καταναλωτές προτιμούν τα κόκκινα κρασιά από τα λευκά, με το κόκκινο να συνδέεται κυρίως με τον πλούτο και την τύχη στην κινεζική κουλτούρα. Κατά συνέπεια, το 82% των Κινέζων χρηστών του Διαδικτύου προτιμούν τα κόκκινα κρασιά, έναντι μόνο 10,8% τα λευκά και 4% τα ροζέ.

 

Στρατηγική μάρκετινγκ

Ακόμα κι αν με την πρώτη ματιά, οι πολυτελείς συσκευασίες ασκούν μια δύναμη προσέλκυσης των Κινέζων καταναλωτών, το κύριο μέλημά τους παραμένει η ποιότητα του κρασιού. Έτσι, το 54,6% των χρηστών του Διαδικτύου δήλωσε ότι θυμάται μια συγκεκριμένη μάρκα κρασιού για την αίσθηση που δίνει στο στόμα και τη γεύση του. Ακολουθούν ο σχεδιασμός συσκευασιών, η διαφήμιση και η προώθηση, με 18,7%, 17% και 9,7% των ψήφων αντίστοιχα.

Για να διεισδύσει κανείς στην κινεζική αγορά, η προώθηση σε πλατφόρμες ζωντανής ροής, αποτελούν ένα νέο σταυροδρόμι μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και μάρκετινγκ, που είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης. Διαπιστώθηκε ότι το 48% των χρηστών του Διαδικτύου λαμβάνουν πληροφορίες για το κρασί από πλατφόρμες σύντομων βίντεο όπως οι Douyin, Kuaishou και Wesee.

Στον επηρεασμό των καταναλωτών ακολουθούν οι στενοί φίλοι και τα παραδοσιακά διαφημιστικά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων της τηλεόρασης, των ανελκυστήρων και των διαφημίσεων στα καταστήματα, με 45,3% και 42,3% αντίστοιχα.

Οι πλατφόρμες κοινής χρήσης περιεχομένου, όπως το Xiaohongshu (Μικρό Κόκκινο Βιβλίο), το Zhihu και το Weibo είναι επίσης σημαντικές πηγές πληροφοριών για το κρασί, που ευνοούνται από το 42,1% των ερωτηθέντων. Οι παραδοσιακές εκθέσεις και οι ειδικές εκθέσεις αντιπροσωπεύουν το 33,9%, έναντι 12,2% που αφορούν βιβλία.

 

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ 23-24 ΜΑΙΟΥ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

1. Αμπελουργία και Οινοποιία : «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ή «ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ» (Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Πρόεδρος ΕΔΟΑΟ - Οινοποιός)

2.Σκοπός , αποδέκτες, όροι και προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας της αμπελοκαλλιέργειας στην Ελλάδα (Κώστας Ευσταθίου, Αντιπρόεδρος ΕΔΟΑΟ)

3. Η αμπελοκαλλιέργεια, στον κόσμο, στην Ευρώπη , στην Ελλάδα(Παύλος Καρανικόλας, Αναπληρωτής καθηγητής ΓΠΑ)

4. Διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αμπελουργίας - υφιστάμενη κατάσταση - Συμπεράσματα (Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ)

5. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα οικονομικών αποτελεσμάτων σε διαφορετικές αμπελουργικές ζώνες(Σταμάτης Γεωργάκης, Πρόεδρος ΑΣ Κορωπίου)

6. Πολιτικές γης, δίκαιο διαδοχής, χωροταξικό χρήσεων γης – Το γαλλικό παράδειγμα (Θεόδωρος Γεωργόπουλος , Καθηγητής Πανεπιστημίου Reims, Διευθυντής Σ.Ε.Ο)

7. Χρηματοδότηση και χρηματοδοτικά εργαλεία αγροτικού τομέα (Νικόλαος Ντζιαχρήστας, Commercial Banking Director Τράπεζας Πειραιώς)

8. Πολιτικές δημιουργίας συλλογικών σχημάτων για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών αδυναμιών και για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος. (Μόσχος Κορασίδης ,Γενικός Διευθυντής ΕΘΕΑΣ)

9. ΖΟΙΝΟΣ ΑΕ, ΕΑΣ Θηραϊκών Προϊόντων, ΑΟΣ Τυρνάβου και ΕΟΣ Σάμου , επιτυχημένα μοντέλα συνεταιρισμών βασισμένα στις ανάγκες των παραγωγών (Θεόδωρος Χαρμπής , Διευθυντής Παραγωγής ΕΟΣ Σάμου)

10. Προϋποθέσεις επιτυχούς ενασχόλησης νέων ανθρώπων με την αμπελουργία (Γιώργος Τσινίδης , Γεωπόνος , MSc Αμπελουργίας Οινοποιίας, Διευθυντής αμπελώνα οινοποιίας Κεχρή)

11. Βιώσιμη εκμετάλλευση οικογενειακού τύπου– χαρακτηριστικά (Χαρούλα Σπινθηροπούλου, Γεωπόνος, Οινολόγος, Δρ Αμπελουργίας)

12. Ανταγωνιστική αμπελουργία (Γραπτή παρέμβαση Γιάννη Βογιατζή, Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου)

13. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας.  Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη.(Σεραφείμ Θεοχάρης, Δρ. Αμπελουργίας ΑΠΘ)

14. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας. Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη. (Εμορφίλη Μαυρίδου ,  Χημικός Μηχανικός, MSc Αμπελουργίας Οινολογίας , Κτήμα Άλφα)

15. Αναπτυξιακή αμπελουργία, κλιματική κρίση και ελληνικός αμπελώνας (Μανόλης Σταυρακάκης, Ομότιμος καθηγητής Γ.Π.Α.)

17. Η φιλοσοφία και οι επιδιώξεις της νέας ΚΑΠ 2023-2027 (Νικόλαος Μανέτας, Προϊστάμενος ΕΥΔ ΣΣ ΚΑΠ)

18. Tομεακά προγράμματα αμπελοοινικού τομέα, στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023 – 2027 (Αλεξάνδρα Πετροπούλου, Προϊσταμένη τμήματος Αμπέλου Οίνου και Αλκοολούχων ποτών Υπ.Α.Α.Τρ)

19. Η αξιοποίηση των εργαλείων του Πυλώνα ΙΙ της ΚΑΠ, από τον Αμπελοοινικό Τομέα. (Χαράλαμπος Μουλκιώτης ,Στέλεχος Μονάδας Παρακολούθησης Παρεμβάσεων Πυλώνα Ι,ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

20. Οικολογικά Σχήματα αντί Πρασινίσματος (Παναγιώτα Παπαλουκοπούλου ,Προϊσταμένη Μονάδας Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

21. Νέοι Γεωργοί (Κλεοπάτρα Πανοπούλου , Στέλεχος Μονάδας Ενισχύσεων στις Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22. Ομάδες Παραγωγών (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22a. Επιχειρησιακές Ομάδες-Συνεργασία (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

23. Σύνοψη συμπερασμάτων Συνεδρίου






Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 332 επισκέπτες συνδεδεμένους