Για λεπτομέρειες πατήστε ΕΔΩ


keosoe

Εκτύπωση
PDF

4 Ιουνίου 2019

Νέες τάσεις από τις γυναίκες και τους νέους αναδύονται στην κατανάλωση κρασιού στην Κίνα


«Οι γυναίκες ψάχνουν για τα γλυκά κρασιά με υψηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ» .Natalie Wang, δημοσιογράφος και εκδότης.

Στη μαζική αγορά κρασιού της Κίνας, αναδύονται αδύναμα σήματα διαφοροποίησης της αγοράς. Δύο στόχοι είναι πιο δεκτικοί και θα οδηγήσουν νέες καταναλωτικές τάσεις.

Κανείς δεν θα εκπλαγεί από τη δήλωση: ότι το κόκκινο κρασί είναι το κυρίαρχο προϊόν στην κινεζική αγορά. Παραμένει το προτιμώμενο προϊόν της αγοράς με το 89% των καταναλωτών να το ψηφίζουν (σύμφωνα με μελέτη της HKTDC). Όμως, η ανάπτυξή του δεν είναι τόσο γρήγορη όσο τα προηγούμενα χρόνια. Σήμερα, επισημαίνει η Natalie Wang, δημοσιογράφος και εκδότης, σε μια διάσκεψη της Παγκόσμιας Έκθεσης Χύμα Οίνων για την Ασία, άλλες κατηγορίες κρασιών αυξάνονται με πολύ ταχύτερο ρυθμό. Αυτό ισχύει για τους αφρώδεις οίνους, οι οποίοι παρουσίασαν αύξηση του όγκου κατά 40% μεταξύ 2016 και 2020, ενώ οι ήσυχοι οίνοι αυξήθηκαν κατά 16% μόνο κατά την ίδια περίοδο. Οι νεαροί Κινέζοι ηλικίας 20 έως 30 ετών είναι οι ηλικιακές ομάδες που καταναλώνουν περισσότερο αφρώδεις (των οποίων το μερίδιο αγοράς παραμένει πολύ χαμηλό, περίπου 1%). Είναι επίσης η ηλικιακή ομάδα των οποίων οι δαπάνες για κρασί αυξάνονται ταχύτερα.

 

Γυναίκες, το μέλλον των ροζέ;

Οι γυναίκες θα μπορούσαν επίσης να επηρεάσουν την κινεζική αγορά οίνου. "Η κατανάλωση κρασιού αυξάνεται", αναφέρει η Natalie Wang. Σε σύγκριση με τους άνδρες, η προτίμηση τους για κρασί είναι υψηλότερη από εκείνη του Baijiu και άλλων αλκοολούχων ποτών. Ψάχνουν για κρασί με υψηλή περιεκτικότητα σε οινόπνευμα και προτιμούν τα προϊόντα που περιέχουν περισσότερα από 40 γραμμάρια ζάχαρης. "Τους αρέσουν και τα γλυκά αφρώδη κρασιά," τονίζει η Natalie Wang. Σημειώστε ότι οι γυναίκες θα μπορούσαν να αποτελέσουν την αιτία αναπτυξιακής τροχιάς των ροζέ κρασιών (που αντιπροσωπεύουν μόνο το 1% της κινεζικής κατανάλωσης). Σύμφωνα με την έρευνα της HKTDC, το ενδιαφέρον τους για αυτό το χρώμα οίνων είναι υψηλότερο από αυτό των ανδρών: Οι γυναίκες πίνουν ροζέ οίνους σε ποσοστό 7% έναντι 4% των ανδρών.

Η Natalie Wang πιστεύει ότι πρέπει επίσης να δώσουμε προσοχή στα χαρακτηριστικά της αγοράς, ιδιαίτερα σε εκείνα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Κατά τη διάρκεια του έτους μέχρι τον Ιούλιο του 2018, αγοράστηκαν 59 εκατομμύρια φιάλες κρασιών (εγχώριας παραγωγής και εισαγόμενα) στις πλατφόρμες JD.com, Tmall και Taohoa με κύκλο εργασιών 757 εκατομμυρίων US $, γεγονός που επιφέρει αύξηση κατά 19% σε όγκο και κατά 33% σε αξία. Επιπλέον, τα εμφιαλωμένα κρασιά με ετικέτα άνω των 72 US $ αντιστοιχούσαν στο 42% του κύκλου εργασιών αυτών των ηλεκτρονικών πλατφορμών το 2018.

 

Καλύτερη αποδοχή στις καινοτόμες συσκευασίες

Μια άλλη τάση είναι η καινοτομία στη συσκευασία. Φαίνεται ότι τώρα είναι δυνατόν να βγούμε από τους καταναλωτικούς κώδικες μέχρι να δοκιμασθούν στην Κίνα. Για παράδειγμα, ο Changyu (κινέζος παραγωγός κρασιού) ξεκίνησε πέρυσι την εμφιάλωση σε μικρή φιάλη με κάποια επιτυχία, συμπεριλαμβανομένης της online πώλησης. Οι μάρκες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για γυναίκες εμφανίζονται με λουλουδάτες ετικέτες, σχεδιασμένες για να τις προσελκύσουν. Επιπλέον, ο Dan Traucki MW, δημοσιογράφος και σύμβουλος εξαγωγών, δήλωσε ότι η κινεζική αγορά είναι έτοιμη να υιοθετήσει το βιδωτό πώμα.

Ο τελευταίος πιστεύει επίσης ότι η καινοτομία στις ποικιλίες βρίσκεται στο πλασάρισμα εναλλακτικών ποικιλιών σταφυλιών (δηλαδή, εκτός από τις διεθνείς ποικιλίες σταφυλιών και τα διεθνή μείγματα). Πιστεύει επίσης ότι θα αναπτυχθούν τα λευκά κρασιά καθώς και οι αφρώδεις οίνοι. Για τους τελευταίους, πρόκληση είναι ο πολλαπλασιασμός των ευκαιριών εορτασμού. Με μια μεσαία τάξη που αυξάνεται κατά 5 εκατομμύρια ανθρώπους κάθε χρόνο, οι εορτασμοί και οι εορταστικές στιγμές πολλαπλασιάζονται. Είναι επίσης πεπεισμένος ότι υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη της κατανάλωσης. "Η κατανάλωση κρασιού είναι 0,1 l / κάτοικο / έτος", εξηγεί. Φανταστείτε να διπλασιάστεί ή να φτάσει ακόμα και 1 L / κάτοικο.

 

 

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΑΣ 23-24 ΜΑΙΟΥ


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

1. Αμπελουργία και Οινοποιία : «ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ» ή «ΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ» (Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, Πρόεδρος ΕΔΟΑΟ - Οινοποιός)

2.Σκοπός , αποδέκτες, όροι και προϋποθέσεις βιωσιμότητας και ανταγωνιστικότητας της αμπελοκαλλιέργειας στην Ελλάδα (Κώστας Ευσταθίου, Αντιπρόεδρος ΕΔΟΑΟ)

3. Η αμπελοκαλλιέργεια, στον κόσμο, στην Ευρώπη , στην Ελλάδα(Παύλος Καρανικόλας, Αναπληρωτής καθηγητής ΓΠΑ)

4. Διαρθρωτικά χαρακτηριστικά της ελληνικής αμπελουργίας - υφιστάμενη κατάσταση - Συμπεράσματα (Παρασκευάς Κορδοπάτης, Διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ)

5. Αντιπροσωπευτικά παραδείγματα οικονομικών αποτελεσμάτων σε διαφορετικές αμπελουργικές ζώνες(Σταμάτης Γεωργάκης, Πρόεδρος ΑΣ Κορωπίου)

6. Πολιτικές γης, δίκαιο διαδοχής, χωροταξικό χρήσεων γης – Το γαλλικό παράδειγμα (Θεόδωρος Γεωργόπουλος , Καθηγητής Πανεπιστημίου Reims, Διευθυντής Σ.Ε.Ο)

7. Χρηματοδότηση και χρηματοδοτικά εργαλεία αγροτικού τομέα (Νικόλαος Ντζιαχρήστας, Commercial Banking Director Τράπεζας Πειραιώς)

8. Πολιτικές δημιουργίας συλλογικών σχημάτων για την αντιμετώπιση των διαρθρωτικών αδυναμιών και για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος. (Μόσχος Κορασίδης ,Γενικός Διευθυντής ΕΘΕΑΣ)

9. ΖΟΙΝΟΣ ΑΕ, ΕΑΣ Θηραϊκών Προϊόντων, ΑΟΣ Τυρνάβου και ΕΟΣ Σάμου , επιτυχημένα μοντέλα συνεταιρισμών βασισμένα στις ανάγκες των παραγωγών (Θεόδωρος Χαρμπής , Διευθυντής Παραγωγής ΕΟΣ Σάμου)

10. Προϋποθέσεις επιτυχούς ενασχόλησης νέων ανθρώπων με την αμπελουργία (Γιώργος Τσινίδης , Γεωπόνος , MSc Αμπελουργίας Οινοποιίας, Διευθυντής αμπελώνα οινοποιίας Κεχρή)

11. Βιώσιμη εκμετάλλευση οικογενειακού τύπου– χαρακτηριστικά (Χαρούλα Σπινθηροπούλου, Γεωπόνος, Οινολόγος, Δρ Αμπελουργίας)

12. Ανταγωνιστική αμπελουργία (Γραπτή παρέμβαση Γιάννη Βογιατζή, Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικού Οίνου)

13. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας.  Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη.(Σεραφείμ Θεοχάρης, Δρ. Αμπελουργίας ΑΠΘ)

14. Έρευνα – καινοτομία- αμπελουργία ακριβείας. Η εφαρμογή τους στον αμπελουργικό τομέα , θεωρία και πράξη. (Εμορφίλη Μαυρίδου ,  Χημικός Μηχανικός, MSc Αμπελουργίας Οινολογίας , Κτήμα Άλφα)

15. Αναπτυξιακή αμπελουργία, κλιματική κρίση και ελληνικός αμπελώνας (Μανόλης Σταυρακάκης, Ομότιμος καθηγητής Γ.Π.Α.)

17. Η φιλοσοφία και οι επιδιώξεις της νέας ΚΑΠ 2023-2027 (Νικόλαος Μανέτας, Προϊστάμενος ΕΥΔ ΣΣ ΚΑΠ)

18. Tομεακά προγράμματα αμπελοοινικού τομέα, στο πλαίσιο του Στρατηγικού Σχεδίου της ΚΑΠ 2023 – 2027 (Αλεξάνδρα Πετροπούλου, Προϊσταμένη τμήματος Αμπέλου Οίνου και Αλκοολούχων ποτών Υπ.Α.Α.Τρ)

19. Η αξιοποίηση των εργαλείων του Πυλώνα ΙΙ της ΚΑΠ, από τον Αμπελοοινικό Τομέα. (Χαράλαμπος Μουλκιώτης ,Στέλεχος Μονάδας Παρακολούθησης Παρεμβάσεων Πυλώνα Ι,ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

20. Οικολογικά Σχήματα αντί Πρασινίσματος (Παναγιώτα Παπαλουκοπούλου ,Προϊσταμένη Μονάδας Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, ΕΥΕ ΑΕΤΠ)

21. Νέοι Γεωργοί (Κλεοπάτρα Πανοπούλου , Στέλεχος Μονάδας Ενισχύσεων στις Γεωργικές Εκμεταλλεύσεις, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22. Ομάδες Παραγωγών (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

22a. Επιχειρησιακές Ομάδες-Συνεργασία (Αθανασία Μερεμέτη, Προϊσταμένη Μονάδας Συνεργασίας και Καινοτομίας, ΕΥΕ ΠΑΑ)

23. Σύνοψη συμπερασμάτων Συνεδρίου






Επιστημονική Συνεδρία

Ημερίδα για τον Αττικό αμπελώνα

19/12/2022

Εισήγηση Μάρκου Χρήστου, Προέδρου της ΚΕΟΣΟΕ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη, Αναπληρ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Δ. Γραμματικού, ΥΠΑΑΤ

Εισήγηση Σ. Γεωργάκη, Πρόεδρος ΑΟΣ Κορωπίου


Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 322 επισκέπτες συνδεδεμένους