keosoe

Εκτύπωση
PDF

20 Σεπτεμβρίου 2013

Πώς ο καταναλωτής επιλέγει μια φιάλη κρασιού στη Γαλλία

Παρ’ ότι στις προθήκες των σημείων πώλησης, αλλά και στο διαδίκτυο υπάρχουν προτροπές αγοράς κρασιών με σλόγκαν (στις δυο φιάλες η μια δωρεάν ή 40% έκπτωση

στα κρασιά και στις σαμπάνιες ...), θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι το πρώτο κριτήριο αγοράς κρασιού στη Γαλλία, είναι η τιμή. Τίποτα τέτοιο δεν ισχύει μετά τη μελέτη που πραγματοποίησε η BeBetter and Co., σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 964 καταναλωτών.

 

Το πρώτο κριτήριο είναι η φήμη του εταιρικού σήματος και της ονομασίας της περιοχής στην ετικέτα σύμφωνα με το 80% των ερωτηθέντων. Η τιμή ακολουθεί σαν δεύτερο κριτήριο (62%), ενώ η χρονολογία σαν τρίτο (56%).

Είναι αξιοσημείωτο ότι οι λεπτομερείς αναφορές και οι συμπληρωματικές πληροφορίες έχουν μικρό αντίκτυπο κατά την αγορά. Η παρουσία ενός μεταλλίου που προβάλλεται είναι κριτήριο αγοράς από το 44% των ερωτηθέντων, ενώ στην πίσω ετικέτα αναφέρεται το 34%. Περιγράφοντας σε αδρές γραμμές τα κριτήρια επιλογής του κρασιού από το Γάλλο καταναλωτή, επιβεβαιώνεται από τις στρατηγικές των επιχειρήσεων στα σούπερ μάρκετ, ο συνδυασμός των παραπάνω κριτηρίων για να καταλήξουν στις προσφορές με βάση τη χαμηλότερη τιμή.

Επιστημονική Συνεδρία

Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 342 επισκέπτες συνδεδεμένους