keosoe

Εκτύπωση
PDF

1 Ιουλίου 2013

Η προέλευση και η τιμή τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής κρασιού στην Κίνα

Η τελευταία  πρόσφατη μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την UBIFRANCE και το group Ο.Ι. (Owens-Illinois, ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο

γυάλινων φιαλών), επικεντρώνεται στα κριτήρια επιλογής αγοράς εμφιαλωμένου κρασιού στην κινεζική αγορά. Σύμφωνα με τους καταναλωτές και τους εμπόρους λιανικής πώλησης, το πιο σημαντικό κριτήριο είναι η προέλευση  του οίνου.

Το δεύτερο κριτήριο είναι η τιμή για το 84% των εισαγωγέων. Ωστόσο, η υψηλή τιμή πώλησης δεν θεωρείται ως εμπόδιο για την αγορά. Κάποιοι καταναλωτές και εισαγωγείς το αντιμετωπίζουν  ως εγγύηση της ποιότητας. Ωστόσο, ένας πιο τακτικός καταναλωτής ψάχνει συνήθως για χαμηλές τιμές. Επίσης επιρροή στην επιλογή έχει η γεύση (73%) και το όνομα (68%). Στην πέμπτη θέση ως κριτήριο κατατάσσεται το σχήμα της φιάλης και η ετικέτα.
Στο τέλος, κατατάσσονται το εμπορικό σήμα (31% των επαγγελματιών), και το χρώμα του κρασιού.




 

Επιστημονική Συνεδρία

Κλωνική επιλογή στην ελληνική αμπελουργία

Οι παρουσιάσεις των εισηγητών και των παρεμβάσεων στην Επιστημονική Συνεδρία που διοργάνωσε η ΚΕΟΣΟΕ σε συνεργασία με τα Εργαστήρια Αμπελολογίας του Γ.Π.Α. και Αμπελουργίας του Α.Π.Θ. στο Γεωπονικό Παν. Αθηνών, στις 14 Φεβρουαρίου 2020

Εισήγηση Ν. Νικολάου Καθηγητή ΑΠΘ

Εισήγηση Κ. Μπινιάρη Επίκ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

Εισήγηση Μ. Σταυρακάκη Ομότ. Καθηγητή ΓΠΑ

Παρέμβαση Ε. Χρυσικοπούλου

Παρέμβαση Ν. Δάλπη

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 225 επισκέπτες συνδεδεμένους