Εκτύπωση
2010 - Η τιμή είναι το κυριότερο κριτήριο για την αγορά οίνου

Πρόσφατες έρευνες αγοράς δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές οίνων στην Αυστραλία δεν είναι τόσο ευαίσθητοι στα εμπορικά σήματα ή την περιοχή προέλευσης όταν αγοράζουν ένα κρασί. Το σημαντικότερο κριτήριο είναι η τιμή.

Η μελέτη αυτή διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας επί τρία έτη, σε βάση δεδομένων που συνέλεξε στοιχεία για 500.000 πωλήσεις. Φαίνεται ότι η τιμή είναι το νούμερο ένα κριτήριο στην επιλογή των καταναλωτών, οι οποίοι θεωρούν ότι αποτελεί ένδειξη της ποιότητας. Η τάση αυτή αφορά ειδικά τον κλάδο οίνου, επειδή αυτή η συμπεριφορά δεν συναντάται και σε άλλους τομείς τροφίμων, όπου το σήμα είναι ακόμα κυρίαρχο όταν κανείς αγοράζει.