Εκτύπωση

5 Οκτωβρίου 2011

Ρωσία: η τιμή παραμένει το πρωταρχικό κριτήριο για την επιλογή κρασιού

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 8.500 φίλους του κρασιού από την Εταιρεία On line Market Intelligence (ΟΜΙ) έγινε προσπάθεια να εντοπιστεί η συμπεριφορά των Ρώσων καταναλωτών όταν αγοράζουν κρασί αυτή τη στιγμή.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα βασικά κριτήρια για την επιλογή του κρασιού στα καταστήματα είναι η τιμή (απάντηση που επιλέγει το 50% των ερωτηθέντων) και η χώρα προέλευσης το 43%.

Η θέση των κρασιών στα ράφια των καταστημάτων, σύμφωνα με το εμπορικό σήμα είναι σημαντική για το 26% των ερωτηθέντων. Επιπλέον, το σήμα του παραγωγού των κρασιών έχει πολύ μεγαλύτερη για τους άνδρες από ό, τι για τις γυναίκες (33% για τους άνδρες έναντι 21% για τις γυναίκες).

Περίπου το 20% των ερωτηθέντων έδωσε θετική απάντηση στο ερώτημα σχετικά με τις ενδείξεις της ετικέτας και ειδικά του αλκοολικού βαθμού.

Το 14% των ερωτηθέντων κάνουν τις επιλογές τους ανάλογα με την περιεκτικότητα σε σάκχαρα στο κρασί. Μόνο το 11% των ερωτηθέντων συνδυάζουν την κατανάλωση του κρασιού με συγκεκριμένο προϊόν όπως κρέας ή ψάρι.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι σε αντίθεση με πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων, η φήμη και η αξιοπιστία δεν αποτελούν βασικές αξίες για την επιλογή του κρασιού. Το βασικό κριτήριο παραμένει η τιμή αγοράς των προϊόντων