Εκτύπωση

28 Σεπτεμβρίου 2011

Kαι οι ΗΠΑ στοχεύουν Κίνα

 Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη μεσαία τάξη της Κίνας και την εκτίμηση της για το κρασί, το Ινστιτούτο Οίνου (Wine Institute) των ΗΠΑ διεξήγαγε μια εικονική γευσιγνωσία στο Σαν Φρανσίσκο στις 7 Ιουλίου μεταξύ Καλιφορνέζων  οινοπαραγωγών  και μιας επίλεκτης ομάδας των μέσων ενημέρωσης για τον τρόπο ζωής στη Σαγκάη.

Η εκδήλωση ήταν μέρος της πρόσφατης  παγκόσμιας καμπάνιας branding Wine του Καλιφορνέζικου Ινστιτούτου Οίνου στην Κίνα, που αποτελείται από μια πλήρη σειρά δραστηριοτήτων για την  προώθηση και  την επέκταση των εξαγωγών σε αυτή τη σημαντική αγορά κρασιού. Από το σύνολο εξαγωγών οίνου στις ΗΠΑ προς την Κίνα, το 90% προέρχονται από την Καλιφόρνια, και ανέρχονται σε 45 εκατομμύρια δολάρια το 2010, με 27% αύξηση των εσόδων από το προηγούμενο έτος.

Ο στόχος της εικονικής γευσιγνωσίας  είναι να παράσχει το εύρος και το πλαίσιο για το Wine Institute της καμπάνιας:  "Ανακαλύψτε τα Κρασιά Καλιφόρνιας" που εκτελείται αυτή τη στιγμή στη Σαγκάη με τοποθετήσεις διαφημίσεων, σε λεωφορεία, μετρό, τούνελ και διαφημιστικές πινακίδες σε εμπορικά πολυτελή καταστήματα. Από το Σαν Φρανσίσκο, οι οινοποιοί θα παρουσιάσουν  τα κρασιά τους και θα παρέχουν μια οργανωμένη γευστική δοκιμή. Οι συμμετέχοντες στη Σαγκάη θα δοκιμάσουν τα ίδια κρασιά όπως οι οινοποιοί με περιγραφές μέσω Τηλεδιάσκεψης.
Η νέα παγκόσμια καμπάνια branding των ΗΠΑ έχει ως στόχο να προσελκύσει την αναδυόμενη μεσαία τάξη της Κίνας με high-end wines.  Οι στόχοι της εκστρατείας περιλαμβάνουν την ανάπτυξη του Brand των κρασιών της Καλιφόρνιας στην Κίνα, αξιοποιώντας την εικόνα του τρόπου ζωής της Καλιφόρνιας προσεγγίζοντας τους εύπορους Κινέζους καταναλωτές, που ζουν, ταξιδεύουν, εργάζονται και διασκεδάζουν, μέσω αύξησης της ενημέρωσης για την ποιότητα  των κρασιών από την Καλιφόρνια, δημιουργίας φήμης από στόμα σε στόμα, σωστής τοποθέτησης στην αγορά για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και τελικά την ενίσχυση των πωλήσεων των κρασιών Καλιφόρνιας. Η πρώτη φάση της εκστρατείας που ξεκίνησε τον Ιούνιο και τον Ιούλιο από το Wine Institute έχει την υποστήριξη των εξαγωγέων οίνου της Καλιφόρνιας προς την Κίνα μέσω του λιανικού εμπορίου και των on-premise προσφορών του εμπορίου και πολλών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Το Wine Institute θα στηρίξει ετήσια ταξίδια στην Καλιφόρνια Κινέζων για να εξοικειωθούν  με τον τρόπο ζωής και τα μέσα ενημέρωσης του εμπορίου. Προηγούμενες δραστηριότητες έχουν πραγματοποιηθεί σε πάνω από 10 περιφερειακές αγορές στην Κίνα, μεταξύ των οποίων: Sangai,  Guangzhou, Hangzhou, Chengdu, Dalian, Qingdao, Xiamen, Ningbo, Wenzhou και Wuhan .

Τον Μάιο του 2011 το Wine Institute ολοκλήρωσε σε τέσσερις πόλεις  εμπορικές αποστολές με 27 εκπροσώπους οινοποιείων , αντιπροσωπεύοντας συνολικά  68 οινοποιεία και 95 Brand κρασιού στην Καλιφόρνια.
Από το 2000, το Wine Institute έχει πραγματοποιήσει 11 εμπορικές αποστολές / περιοδείες με  δραστηριότητες στην Κίνα από Καλιφορνέζους οινοπαραγωγούς