Εκτύπωση

7 Απριλίου 2015

Systembolaget, η σουηδική κατανάλωση οίνου παρουσίασε αύξηση τιμών (+ 3,2% για το 2014)

Το 2014, το σουηδικό μονοπώλιο Systembolaget πούλησε συνολικά 4,70 εκατομμύρια εκατόλιτρα οινοπνευματωδών ποτών

με κύκλο εργασιών € 2.850 εκατομμύρια σε 120 εκατομμύρια επισκέπτες στα καταστήματά του (και περισσότερους από 37 εκατομμύρια επισκέπτες στην ιστοσελίδα με online πωλήσεις). Αν και οι ποσότητες που πωλήθηκαν παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με το 2013, η αξία τους αυξήθηκα κατά 3%. Οι πωλήσεις κρασιών που είναι η κύρια κινητήρια δύναμη αυτής της τάσης, αντιπροσωπεύουν το 42% των όγκων που πωλούνται (η μπίρα έχει 50%) και το 52% της αξίας (έναντι 24% για την μπύρα).

 

Ενισχυμένα με καλές πωλήσεις στο τέλος του έτους (+ 2,5% για τους οίνους, 5% για την μπύρα), τα αποτελέσματα αυτά περιλαμβάνονται στην τελευταία έκθεση του Systembolaget και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι «οι πελάτες συνέχισαν να προτιμούν τα πιο ακριβά προϊόντα σε όλες τις κλίμακες. "

Και αν υπάρχει ένα προϊόν που έχει τον άνεμο στα πανιά του στη σουηδική αγορά, αυτό είναι τα βιολογικά προϊόντα. Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση από τις δραστηριότητες του Systembolaget, οι πωλήσεις οργανικών ποτών αυξήθηκαν κατά 83% σε 26,2 εκατομμύρια λίτρα (5,6% του συνολικού όγκου). Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αύξησης αντιπροσώπευσαν τα κρασιά, τα οποία έχουν διπλασιάσει τους όγκους.

Να σημειωθεί ότι για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Κοινοβούλιο της Σουηδίας αποφάσισε να αυξήσει τους φόρους για τα αλκοολούχα ποτά. Από την 1η Ιανουαρίου 2015, αυξήθηκαν κατά 9% για την μπύρα και το κρασί.