Εκτύπωση

31 Οκτωβρίου 2014

Hong Kong: εκστρατεία παρακίνησης επενδυτών

Η εκδήλωση “Think Asia, Think Hong Kong” που πραγματοποιήθηκε στις 28 Οκτωβρίου στο Carrousel du Louvre στη Γαλλία

με πρωτοβουλία του Συμβουλίου Ανάπτυξης Εμπορίου του Hong Kong είχε ένα στόχο: να πείσει τις γαλλικές εταιρείες να επενδύσουν στο Hong Kong. Χωρίς ΦΠΑ, χωρίς τελωνειακούς φόρους, γραφειοκρατία πολύ λίγη, διαφοροποιημένα χαρτοφυλάκια και βιτρίνα πύλη για όλη την Ασία: συνεπώς η πόλη είναι ελκυστική για επιχειρηματίες. Επιπλέον, όλο και περισσότεροι Γάλλοι εγκαθίστανται (17.000 κάτοικοι Γαλλίας).

 

 

Παρ΄ότι υπήρξε ικανοποίηση από τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με τους κινέζους αγοραστές που ήταν παρόντες σε αυτή τη σημαντική εκδήλωση, ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς, διότι είναι πραγματικά δύσκολο να βρεθεί ένας καλός εισαγωγέας. Από την πλευρά τους, οοι εισαγωγείς, που ειδικεύονται στην εισαγωγή / εξαγωγή των προϊόντων διατροφής, προσπαθώντας να εισέλθουν στην αγορά με βιολογικά προϊόντα αναφέρουν: "Το γεγονός ότι το Hong Kong ήταν μια βρετανική επαρχία προκαλεί ευαισθητοποίηση των καταναλωτών με περιβαλλοντικές ανησυχίες περισσότερο από ό, τι αλλού στην Ασία”, αναφέρει ο Ange Chen, διευθυντής εξαγωγών Ασίας από το Domaines CGR (Blaignan, Médoc), ενώ τονίζει, με τη σειρά του, την ωριμότητα της αγοράς του Χονγκ Κονγκ. "Είναι δομημένο: τα περιθώρια των εισαγωγέων και διανομέων είναι καλά εδραιωμένα. Ομοίως, ο καταναλωτής είναι εξοικειωμένος με το κρασί".

 

Επιβεβαιώνει επίσης μια μεγάλη συμβουλή που έγινε μήνυμα κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης: “Think Asia, Think Hong Kong”, ότι δηλαδή υιοθετούνται παρόμοιες τιμές με εκείνες της Γαλλίας. "Οι καταναλωτές λαμβάνουν πληροφορίες μέσω του διαδικτύου και πολλοί είναι σε θέση να συγκρίνουν την τιμή του οίνου σε διάφορες χώρες του κόσμου. Είναι πρόθυμοι να δεχτούν τις δαπάνες που συνδέονται με το κόστος logistics, αλλά δεν πρέπει να γίνεται κατάχρηση”.