Εκτύπωση

21 Νοεμβρίου 2013

Οι καταναλωτές θα εξακολουθούν να αγαπούν το κρασί το 2034, η βιομηχανία μπορεί να είναι αισιόδοξη!

Προβάλλοντας το μέλλον, η έκθεση της ProWein αποφάσισε να γιορτάσει την εικοστή επέτειό της όχι με μια ματιά στον καθρέφτη, αλλά συγκροτώντας μακροπρόθεσμη άποψη, μέσω ενός "οράματος για τη βιομηχανία οίνου". Η Wine Intelligence εκπόνησε μελέτη που δεν είναι βέβαια έρευνα. Με βάση τη μελέτη διεθνείς εμπειρογνωμόνες οίνων δε μπορούν να φανταστούν πως θα είναι η βιομηχανία οίνων το 2034, είναι όμως στην ευχάριστη θέση να αισιοδοξούν με βάση τις τρέχουσες τάσεις.

Οι 115 ερωτηθέντες «leaders» εκτιμούν ότι τα κοινωνικά δίκτυα θα συνεχίσουν να είναι απαραίτητα στην αγορά οίνου, αν και αυτή είναι πολωμένη ανάμεσα στην ισχυρή μαζική αγορά (σούπερ-μάρκετ, μεγάλη διανομή) και σε ειδικά σημεία (εξειδικευμένα καταστήματα και ιστοσελίδες), ενώ η κατανάλωση στα δίκτυα εστίασης θα συνεχίσει να καταρρέει και η αλλαγή του κλίματος θα συνεχίσει να προβληματίζει το αμπέλι ... Η πιο εντυπωσιακή πρόβλεψη των ερωτηθέντων είναι ότι οι καταναλωτές θα εξακολουθούν να αγαπούν πίνουν κρασί κατά τα επόμενα 20 χρόνια. Αντιμέτωπη με αυτή τη ρεαλιστική παρατήρηση, η βιομηχανία οίνου μπορεί πράγματι να είναι αισιόδοξη.

Η Prowein θα πραγματοποιηθεί στο Ντίσελντορφ 23-25 Μαρτίου 2014, ενώ από τώρα όλα τα περίπτερα εκθετών έχουν προπωληθεί.