Εκτύπωση


13 Μαρτίου 2013

Εμπόδια της ελληνικής επιχειρηματικότητας και οδικός χάρτης για να έχετε προοπτική στην αγορά της Κίνας

Αποφυγή ρίσκου, μετάθεση – αποποίηση ευθύνης, επιδοτοφυλία, ευκαιριακό κέρδος, σύγχυση ταυτότητας και εικόνας, ροπή στην τακτική και όχι τη στρατηγική και  χαμηλή επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό, αποτελούν τα Αδύνατα Σημεία του «Ελληνικού Επιχειρείν» σύμφωνα με την παρουσίαση του Δρ Γ. Κριτσωτάκι που μας κοινοποίησε το Βαλκανικό Επιχειρηματικό Κέντρο Δ. Μακεδονίας, για την μεθοδολογία προσέγγισης που οφείλουν οι Έλληνες να ακολουθούν  στον τρόπο του Κινέζικου Επιχειρείν.

Παράλληλα η παρουσίαση για την ανάλυση της σημασίας της επιχειρηματικής κουλτούρας για την ανάπτυξη επιτυχημένης συνεργασίας και συνεργιών με την Κινέζικη αγορά από την Α. Γραμματέα Ο.Ε.Υ. του Υπ. Εξωτερικών κ. Αρετή Σκαφιδάκη, αποτελεί ένα κώδικα επιχειρηματικής συμπεριφοράς για την αγορά της Κίνας και του σχετίζεσθαι με τους Κινέζους επιχειρηματίες.

Για τις παρουσιάσεις των κκ. Δρος  Γ. Κριτσωτάκι και Α. Σκαφιδάκη πατήστε εδώ και εδώ