Εκτύπωση

23 Ιανουαρίου 2013

Κίνα: το 40% του κρασιού που καταναλώνεται στο σπίτι αγοράστηκε online

Σύμφωνα με το γραφείο στο Πεκίνο της γαλλικής Ubifrance, οι αγορές οίνου στο διαδίκτυο παρουσιάζουν αλματώδη αύξηση στην Κίνα.

Η ανάπτυξη του δικτύου διανομής συνδέεται με τους αυξανόμενους οινόφιλους Κινέζους καταναλωτές. Εξειδικευμένες ιστοσελίδες (είτε στα κινέζικα ή σε άλλη γλώσσα) επιτρέπουν να ληφθούν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα (ποικιλία, παραγωγή, ιστορία, σημειώσεις και συμβουλές σχετικά με τη γεύση ...) που δεν είναι γενικά διαθέσιμες στους χώρους αγοράς, ενώ οι επισκέψεις αφορούν κυρίως αγορές για κατανάλωση στο σπίτι