Εκτύπωση
2007 - H βιομηχανία ποτών τάσσεται εναντίον της συμμαχίας υγείας κατά του αλκοόλ:

Η βιομηχανία ποτών αντιμετωπίζει σαν πρόκληση την διάθεση της αγγλικής κυβέρνησης να αυξήσει το φόρο στο αλκοόλ και να επεκτείνει τους περιορισμούς για διαφήμιση. Η νεοσύστατη συμμαχία κατά του αλκοόλ – που αποτελείται από 24 ιατρικούς και φιλανθρωπικούς οργανισμούς – υποστηρίζει ότι η διαφήμιση στην τηλεόραση πρέπει να απαγορευθεί πρίν τις 9 μμ. και να προβάλλονται περισσότερες προειδοποιήσεις για την υγεία στις διαφημίσεις. Οι βιομηχανίες ισχυρίζονται ότι ο αριθμός των ανθρώπων, που πίνουν κρασί καθημερινά περισσότερο από το κανονικό, ελαττώνεται, ενώ η συνολική κατανάλωση έχει ελαττωθεί τα τελευταία 2 χρόνια. Επίσης διερωτώνται γιατί, αν οι υψηλοί φόροι περιορίζουν την κατανάλωση αφού, η Αγγλία έχει χειρότερη συμπεριφορά όσον αφορά τον αλκοολισμό σε σχέση με χώρες με λιγότερη φορολογία. Αντίθετα η συμμαχία της αντιαλκοολικής εκστρατείας αναφέρει ότι 13 παιδιά πηγαίνουν στο νοσοκομείο κάθε μέρα ως αποτέλεσμα της κακής χρήσης του αλκοόλ. Οι θάνατοι από αλκοόλ αυξήθηκαν κατά 18% από το 2002 μέχρι το 2005, ενώ οι κυρώσεις του ήπατος έχουν αυξηθεί κατά 95% από το 2000. Τα στοιχεία αυτά ενδυναμώνουν, τις απόψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (D.G. SANCO), για την επερχόμενη ισχυρή αντιαλκοολική καμπάνια στο εσωτερικό της ΕΕ.