Εκτύπωση
Smartphone για νεανική πελατεία

Τα κρασιά από τη Γαλλία δικτυώνονται. Η νέα κατηγορία οίνων χωρίς γεωγραφική ένδειξη, εδραιώνει την παρουσία της στις νέες τεχνολογίες επικοινωνιών για να εστιάσει την προώθησή στην νεανική πελατεία που είναι δικτυωμένη. Η ANIVIN που είναι η διεπαγγελματική οργάνωση για την επικοινωνία των οίνων χωρίς γεωγραφική ένδειξη, έχει λανσάρει την εφαρμογή "Vin de France Envies de cepages", που διατίθεται δωρεάν για Smartphones. Η εφαρμογή είναι επίσης διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www. Vindefrance - cepages.org. Στο μενού «παιχνίδια» κατευθύνεται ο καταναλωτής μέσω των γεύσεων και των αρωμάτων στις διαφορετικές ποικιλίες με ένα πολύ διασκεδαστικό οδηγό, ανάλογα με τις απόψεις του καταναλωτή, τις συνταγές, τα μυστικά της κατανάλωσης κ.λπ. Με ελαφρύ τόνο χιούμορ και με γλώσσα που «σπάει» τους συνηθισμένους κώδικες επικοινωνίας του κρασιού, η εφαρμογή προσπαθεί να απλοποιήσει και να αποδραματοποιήσει την πρόσβαση στο χώρο του κρασιού προκειμένου να προσελκύσει νέους καταναλωτές.