Εκτύπωση
2010 - Μελέτη του Wine Intelligence

Η Κίνα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Wine Intelligence, διαφαίνεται ότι έχει μεγάλες δυνατότητες σαν χώρα κατανάλωσης με ανώτερη και μεσαία τάξη καταναλωτών περίπου 34 εκ, πληθυσμός που θα ξεπεράσει τα 82 εκ μέχρι το 2025.

Οι ευκαιρίες για την ανάπτυξη πωλήσεων τα επόμενα 20-30 χρόνια είναι δεδομένες. Η Κίνα είναι ήδη η όγδοη μεγαλύτερη αγορά κρασιού σε όγκο πωλήσεων και αυξάνεται με ρυθμό 18% ετησίως. Το Wine Intelligence θεωρεί την ανώτερη και μεσαία τάξη καταναλωτών; διαθέσιμο ετήσιο εισόδημα άνω των $7.300, ως το κλειδί για το μέλλον εισαγόμενου οίνου στην Κίνα Επίσης δεν υπάρχει αμφιβολία ότι δημιουργείται μια νέα γενιά αστών επαγγελματιών μεταξύ 20 και 40 ετών, που τους αρέσει να πίνουν κρασί. Το κόκκινο ήταν το μοναδικό κρασί γενικής αποδοχής αυτή η εικόνα όμως αργά αλλά σταθερά αλλάζει. Οι λευκοί οίνοι με τους αφρώδεις οίνους από κοινού αντιπροσωπεύουν μόνο το 10% των εισαγόμενων κρασιών και το γεγονός αυτό, σημαίνει ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης, για τους τύπους αυτών των οίνων. Ενδεικτικό της τάσης αυτής είναι και το ότι οι γυναίκες επιλέγουν συχνότερα λευκό κρασί για να το συνοδεύσουν με ψάρι.