Εκτύπωση
Το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου τονώνει τις πωλήσεις οίνων

Τα κρασιά της Νότιας Αφρικής, η εξαγωγή των οποίων αυξήθηκε σημαντικά κατά τα τελευταία τρία χρόνια, στηρίζονται στους ποδοσφαιρικούς αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου για την περαιτέρω επιτάχυνση της ανάπτυξης τους.

Στο Παγκόσμιο Κύπελλο το αποτέλεσμα ήταν εμφανές από τις πωλήσεις των επίσημων επιλογών τριών οίνων της FIFA. Με το επίσημο λογότυπο της FIFA, στην ετικέτα το χαρτοφυλάκιο της, αποτελείται από ένα Sauvignon Blanc, ένα ροζέ και ένα Cabernet Sauvignon, που είναι μαλακοί οίνοι και ευκολόπιοτοι. Οι φιάλες αναμένεται να γίνουν συλλεκτικά αντικείμενα για όλους τους οπαδούς του ποδοσφαίρου.