Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Εκτύπωση
PDF

14 Μαΐου 2018

Οι αγορές κρασιών μέσω internet αυξάνουν

Το βαρόμετρο του Sowine σχετικά με τις συνήθειες κατανάλωσης κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών επιβεβαιώνει την ώθηση αγοράς κρασιών μέσω διαδικτύου στη Γαλλία.

Αν και το σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να είναι ο προτιμώμενος τόπος αγοράς κρασιών, οι αγορές μέσω διαδικτύου συνεχίζουν να αυξάνονται. Το 29% των Γάλλων που ερωτήθηκαν από τη Sowine (δείγμα 1009 ατόμων αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσμού) αναφέρουν ότι έχουν ήδη αγοράσει κρασί στο διαδίκτυο. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 19 μονάδες σε σύγκριση με το 2011. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το ποσοστό καταγράφεται υψηλότερο μεταξύ των νέων ηλικίας 18 έως 35 ετών (35%), οι οποίοι αγόρασαν ηλεκτρονικά, έναντι 26% για τους ηλικιωμένους. Σύμφωνα με την έρευνα της Sowine, το μέσο καλάθι αποτελείται από 3 έως 6 φιάλες με μέσο προϋπολογισμό ανά φιάλη μεταξύ 5 και 10 ευρώ.

 

Οι ιστοσελίδες των παραγωγών και η σημασία τους

Οι προνομιούχες ιστοσελίδες αφορούν τους παραγωγούς κρασιών σε ποσοστό 50%, κατόπιν ακολουθούν οι ιστοσελίδες που διαθέτουν οι κάβες (38% των ερωτηθέντων) και τέλος κατατάσσονται οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου (35%). Αυτό που ωθεί τους καταναλωτές να αγοράσουν μέσω του διαδικτύου είναι η ελκυστικότητα της τιμής (51%), το κόστους αποστολής (38%) και της ποιότητας των πληροφοριών (35%). Τι μπορεί όμως να τους εμποδίσει να πατήσουν το κλικ στο κουμπί "buy"; Είναι ο φόβος να παραλάβουν σπασμένες φιάλες, το ακριβό κόστος αποστολής, αλλά και το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς απλά δεν το έχουν σκεφτεί σαν δυνατότητα.

Το διαδίκτυο παίζει επίσης ρόλο καθοδήγησης. "Το 34% των καταναλωτών ακολουθούν τις σελίδες των κοινωνικών δικτύων που είναι αφιερωμένες στο κρασί και τα οινοπενευματώδη και το 70% δίνει μεγάλη σημασία στις πληροφορίες που βρίσκουν εκεί", αναφέρει η Sowine. Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων είναι ιδιαίτερα εμφανής στους νέους καταναλωτές με έναν στους τέσσερις millennials να έχουν ήδη αγοράσει ένα συνιστώμενο κρασί στα κοινωνικά δίκτυα, δύο φορές περισσότερο από τα άτομα άνω των 35 ετών. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το 40% των νέων ηλικίας 18 έως 35 ετών δηλώνουν ότι έχουν «κατεβάσει» μια εφαρμογή κρασιού στο smartphone ή το tablet τους.

 

Οι Παριζιάνοι γίνονται όλο και περισσότερο ξεκάθαροι

Το βαρόμετρο της Sowine δείχνει μια αύξηση εκπαιδευμένων καταναλωτών για τους κατοίκους του Παρισιού. Το 52% των ερωτηθέντων των Παριζιάνων πιστεύει ότι είναι λάτρεις του κρασιού, ενώ μόνο το 29% είχε καταγραφεί το 2011.

 

Ημερίδα ΚΕΟΣΟΕ

8 Φεβρουαρίου 2018

Σχέδια Βελτίωσης - Επενδύσεις

Δείτε εδώ το video

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Aμπελοοινικά Nέα

Tο νέο τεύχος της εφημερίδας της KEOΣOE

Δείτε εδώ

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 56 επισκέπτες συνδεδεμένους