Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Εκτύπωση
PDF

25 Αυγούστου 2014

Όποιος ξέρει να πίνει, ξέρει να ζει: νέα ισπανική καμπάνια για τη διαφήμιση των κρασιών της

"Μια έντονη εβδομάδα στο εργαστήριο, ένα χειμερινό ηλιόλουστο Σάββατο, μια εμπειρία στην αρένα, τέσσερις φίλοι και ένα τραπέζι σε ένα μπαρ δίπλα στη θάλασσα ... Και ένα ποτήρι κρασί από την κάβα! "Αυτή είναι η συνταγή της Amalia Lafuente, Καθηγήτριας Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης για να απολαύσετε ένα ποτήρι κρασί, σύμφωνα με την τελευταία ισπανική καμπάνια «Όποιος ξέρει να πίνει, ξέρει να ζει». Η καμπάνια λανσάρεται από τον κλάδο οίνου της Ιβηρικής και επιδοτείται από το ισπανικό Υπουργείο Γεωργίας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Αδιανόητο για τη Γαλλία (λόγω του νόμου Evin), το μήνυμα εμφανίζει “θετική προοπτική στον συνδυασμό του κρασιού με ​​το φαγητό, με τη διασκέδαση και την απόλαυση της ζωής”, ενώ στόχος είναι οι Ισπανοί ηλικίας 25 έως 50 ετών.

Από το 2012, το σχέδιο επικοινωνίας δεν έχει αλλάξει: οι πρεσβευτές είναι "συνταγές" για να συνοδευτεί το κρασί. Το νέο στο 2014 είναι η έναρξη αυτό το καλοκαίρι ενός παιχνιδιού Trivial Pursuit με αντικείμενο το κρασί: το Triviño. (Διαθέσιμο σε απευθείας σύνδεση και μέσω εφαρμογής κινητού), το παιχνίδι διαθέτει εξερεύνηση ονομασιών και ποικιλιών για τον ισπανικό αμπελώνα.

Ημερίδα ΚΕΟΣΟΕ

8 Φεβρουαρίου 2018

Σχέδια Βελτίωσης - Επενδύσεις

Δείτε εδώ το video

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Aμπελοοινικά Nέα

Tο νέο τεύχος της εφημερίδας της KEOΣOE

Δείτε εδώ

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 91 επισκέπτες συνδεδεμένους