Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Εκτύπωση
PDF

20 Νοεμβρίου 2012

«Mε μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η παρουσία της Ομάδας COOP WINES OF GREECE στην   Δ.Ε.  9th  INTERWINE  2012  (Καντόνα, Λ.Δ. της Κίνας)»

Η παρουσία της Ομάδας  COOP WINES OF  GREECE στο   επαγγελματικό   κοινό   της   Νότιας   Κίνας   (κι όχι μόνο) κατά τις ημερομηνίες

14‐16/11/2012 έγινε πόλος έλξης για τους επισκέπτες της Διεθνούς Έκθεσης, 9η INTERWINE  2012 αφού κατά κοινή ομολογία το ύφος του περιπτέρου και το brand της Ομάδας, προσέλκυσαν και έπεισαν το κοινό της Έκθεσης ότι αντιπροσωπεύουν σε βάθος και έκταση, ένα σημαντικό κομμάτι του ελληνικού αμπελώνα, αλλά κυρίως ότι αποτελούν μία αδιάσπαστη ομάδα με συνοχή και προοπτικές επέκτασης.

 

Η Ομάδα  Coop Wines of Greece, ακολουθώντας ένα πυκνό και ποικίλο πρόγραμμα εκδηλώσεων υπό την επιμέλεια του Πρεσβευτή οίνου που έχει ανακηρύξει η Ομάδα, προέβη στις παρακάτω εκδηλώσεις:
1. Συμμετοχή  στη  Δ.Ε.  9th  INTERWINE  2012  μέσω  ομαδικού  περιπτέρου  της  Ομάδας  COOP  WINES  OF  GREECE. 
2.Επίσημο Press Conference με τίτλο  «COOP   WINES   OF   GREECE   –   BRAND   LAUNCH   CEREMONY» το πρωί της 14ης Νοεμβρίου 2012. 
3. Επίσημο   Wine   Tasting   με   τίτλο   «COOP   WINES   OF   GREECE   –   WINE   TASTING»     το   πρωί   της   15ης Νοεμβρίου 2012. 
4. Επίσημο   Wine   Tasting   Δείπνο   με   τίτλο   «COOP   WINES   OF   GREECE   –   BRAND   LAUNCH   CEREMONY» το βράδυ της 15ης Νοεμβρίου 2012
5. Επαφές με θετικά αποτελέσματα με σημαντικούς και μεγάλους αγοραστές

Οι   προαναφερθείσες   ενέργειες, το προωθητικό   υλικό   και   η επαφή   με   το επαγγελματικό κοινό στηρίχτηκε   στα ακόλουθα σημεία,   τα οποία δίνουν   μία βαθύτερη,  ουσιαστική και   διαφορετική   υπόσταση   στο   brand name   «COOP  WINES  OF    GREECE»: 
1.Οινικά  προϊόντα  υψηλής  ποιότητας ‐ επιπέδου  ΠΟΠ  και  ΠΓΕ      που  παράγονται  σε  περιοχές  με μακραίωνη  ιστορία  και οινική  παράδοση. 
2. Οινικά  προϊόντα  που  προέρχονται   από  περιοχές  μοναδικού   κάλλους, που σέβονται     την   υγεία   του  τελικού καταναλωτή και το περιβάλλον με   έμφαση στην   «φυσικότητα»  του  τρόπου παραγωγής  των προϊόντων τους. 
3. Οι   Συνεταιρισμοί   δε   στοχεύουν   στην   επίτευξη   κέρδους   για   τη   διατήρηση  πολυτελούς   επιπέδου    διαβίωσης   των   μελών   τους.

Το   κέρδος  τους  εξασφαλίζει   ότι,    ο   «απλός»   αγρότης   θα   συνεχίσει   να   έχει   ένα αποδεκτό   βιοτικό   επίπεδο   και   να     ασχολείται   με   την   ελληνική ύπαιθρο.   Επίσης,   εξασφαλίζουν   τη   συνέχεια  και  τη  διατήρηση  των  παραδόσεων  και  της  ιστορίας  της  ελληνικής  υπαίθρου.

Για την κουλτούρα των κινέζων ενδιαφερόμενων τα σημεία αυτά ήταν εύληπτα,   αποδεκτά   και   σημαντικά   και αυτό έγινε   εμφανές   από το   ενδιαφέρον   των ΜΜΕ  και  των  συμμετεχόντων  στις  εκδηλώσεις  καθώς,  επίσης,  και  από  την  αυξημένη  επισκεψιμότητα   του ομαδικού περιπτέρου  μετά  από    κάθε  εκδήλωση. Το ομαδικό  περίπτερο  των  COOP  WINES  OF    GREECE  κατάφερε     να   αποσπάσει   αριθμό   επισκεπτών αντίστοιχο  εκείνου   ομαδικών περιπτέρων χωρών και   περιοχών με  μεγαλύτερη διείσδυση και  εντονότερη  παρουσία  στην  κινεζική  αγορά  (π.χ.  Γαλλία,  Ιταλία,  Ισπανία,  Rioja,  Bordeaux).

Το  ομαδικό   περίπτερο λειτούργησε      ως  «Οργανισμός»  καθ’όλη τη διάρκεια   της   έκθεσης,   ενώ   οι   εκπρόσωποι   των   Συνεταιρισμών   παρουσίασαν μοναδική    επαγγελματική συνοχή στην προσπάθειά τους  να   βοηθήσουν τους επισκέπτες να   «ανακαλύψουν»   τα   συνεταιριστικά   κρασιά.   Οι  επισκέπτες    συνειδητοποίησαν ότι  τα  «COOP  WINES  OF  GREECE»  δεν  είναι  μία  ένωση  «άσπονδων» φίλων,  αλλά ένα   brand name   που πρεσβεύει   ποιοτικά   ελληνικά   οινικά   προϊόντα,   τα  μέλη του   οποίου   αλληλοσυμπληρώνονται και όλα μαζί δίνουν μια αίσθηση σιγουριάς, εμπιστοσύνης και ενιαίας δύναμης.

Η συνολική παρουσία κρίνεται ως εξαιρετικά θετική αφού στο Wine Tasting εκτός από την αποδοχή των δοκιμαστών στους επιλεγμένους οίνους (με αξιοσημείωτη αποδοχή στους λευκούς οίνους!!!), αναπτύχθηκαν εύκολα διαπροσωπικές σχέσεις, λόγω μιας διαφαινόμενης συγγένειας με την κουλτούρα των  Κινέζων, που κατέληξαν σε κλείσιμο συμφωνιών.
Η Ομάδα δείχνει ότι έχει συνειδητοποιήσει τις δυνατότητές της, ενώ έχει όλη τη διάθεση και την ικανότητα να συνεχίσει πιο ενωμένα, οργανωμένα και δυναμικά την υλοποίηση του προγράμματος που υλοποιείται στο πλαίσιο της ΚΟΑ Οίνου. 

Ημερίδα ΚΕΟΣΟΕ

8 Φεβρουαρίου 2018

Σχέδια Βελτίωσης - Επενδύσεις

Δείτε εδώ το video

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Aμπελοοινικά Nέα

Tο νέο τεύχος της εφημερίδας της KEOΣOE

Δείτε εδώ

Tελευταία Nέα

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 35 επισκέπτες συνδεδεμένους