Εκτύπωση

30 Ιανουαρίου 2012

Βραζιλία: το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τομέα του οίνου αυξάνεται κατά 30% ετησίως

Στην Βραζιλία το ηλεκτρονικό εμπόριο κρασιού διέρχεται ένα στάδιο ανάπτυξης, καθώς οι εταιρείες εκτιμούν ότι το 2011 οι πωλήσεις μέσω αυτού του καναλιού αυξήθηκαν κατά 30%. Το 2010, κάποιες από αυτές τις εταιρείες τριπλασίασαν τις πωλήσεις τους στο Διαδίκτυο, γεγονός που οδήγησε στο σχεδιασμό για το επόμενο έτος νέων προγραμμάτων για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων.

Υπάρχουν εταιρείες που εξειδικεύονται σε πωλήσεις οίνων μέσω του Διαδικτύου στη Βραζιλία, που παρουσιάζουν αύξηση 100%. Μια εταιρεία πούλησε το 2011 ένα εκατομμύριο φιάλες οίνου και ο μέσος όρος δαπανών των επισκεπτών στην ιστοσελίδα της είναι 100 ευρώ. Το 2012, η εταιρεία θα επενδύσει 45 εκατομμύρια ρεάλ (περίπου 20 εκατ. ευρώ) για να επεκτείνει τις πωλήσεις της και να ενισχύσει τις υποδομές της, το προσωπικό και τη διαφήμιση.