Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Eιδήσεις

Εκτύπωση
PDF

5 Οκτωβρίου 2011

Ρωσία: η τιμή παραμένει το πρωταρχικό κριτήριο για την επιλογή κρασιού

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 8.500 φίλους του κρασιού από την Εταιρεία On line Market Intelligence (ΟΜΙ) έγινε προσπάθεια να εντοπιστεί η συμπεριφορά των Ρώσων καταναλωτών όταν αγοράζουν κρασί αυτή τη στιγμή.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

4 Οκτωβρίου 2011

Αύξηση της κατανάλωσης οίνου στη Σουηδία

Σύμφωνα με επιστολή του γραφείου της Ελληνικής Πρεσβείας στην Στοκχολμη ρεκόρ σημείωσαν οι πωλήσεις του Μονοπωλίου Οινοπνευματωδών (Systembolaget) κατά τους θερινούς μήνες, όπου η κατανάλωση οίνου στη Σουηδία έφθασε σε επίπεδο που ποτέ στο παρελθόν δεν είχε επιτευχθεί.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

4 Οκτωβρίου 2011

Πωλήσεις χύμα κρασιών: αυξητικές τάσεις και νέα ισορροπία το 2011-2012

Ανάμεσα στην απαίτηση μεταξύ της κερδοφορίας και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, το χύμα κρασί παρουσιάζεται πιο δυνατό, ιδιαίτερα στα κανάλια εξαγωγής. Το 2010, οι πωλήσεις χύμα κρασιού ανήλθαν σε 1.962 εκατ. ευρώ με 33 εκατ. εκατόλιτρα (hl). Οι πωλήσεις χύμα κρασιού αναπτύσσονται ταχύτερα από την αγορά του οίνου σε γενικές γραμμές.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

3 Οκτωβρίου 2011

ΤΡΥΓΟΣ 2011:   Περονόσπορος, ρευστότητα, χαμηλές τιμές, οι πληγές του 2011

Γενικά

Στη μέγγενη της οικονομικής ασφυξίας πιάστηκε η δραστικά μειωμένη ελληνική σταφυλική παραγωγή, ακυρώνοντας και τους μακροοικονομικούς κανόνες προσφοράς και ζήτησης στην αγορά σταφυλιών. Πανικόβλητοι εμπόριο και οινοποιοί έσπευσαν στην αγορά της Αχαΐας προκειμένου να βρουν το δυσεύρετο φέτος λευκό σταφύλι, αφού ο περονόσπορος έπληξε τις βασικές αμπελουργικές περιοχές της χώρας.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

30 Σεπτεμβρίου 2011

Στρατηγικό Σχέδιο για την προώθηση των γαλλικών κρασιών: Βάση η μηχανή της μάρκας «Γαλλία»

Κατά την τελευταία συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του FranceAgrimer στις 21 Ιουλίου, το Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο στρατηγικής  2011/13 σχετικά με την προώθηση και την επικοινωνία των γαλλικών κρασιών. Με προϋπολογισμό ύψους 8 εκ. € που διαμοιράζεται εξίσου στις Διεπαγγελματικές, το σχέδιο αυτό εντοπίζει και επισημοποιεί τις κατευθυντήριες γραμμές για την υποστήριξη της προώθησης και επικοινωνίας των γαλλικών κρασιών.

Περισσότερα...

Ημερίδα ΚΕΟΣΟΕ

8 Φεβρουαρίου 2018

Σχέδια Βελτίωσης - Επενδύσεις

Δείτε εδώ το video

Oι 7 συνεταιριστικές αρχές

Ισολογισμός 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

στις 10/12/2012

ΑΓΟΡΑ - ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΤΕΥΣΗΣ

ΔEITE TO VIDEO

Aμπελοοινικά Nέα

Tο νέο τεύχος της εφημερίδας της KEOΣOE

Δείτε εδώ

Δείτε τα πρακτικά της ημερίδας:

Hμερίδα Castelmaure

Συνδεδεμένοι Xρήστες

Έχουμε 81 επισκέπτες συνδεδεμένους