Εκτύπωση
PDF

12 Μαρτίου 2013

Γερμανική αγορά: Το προφίλ της κυριότερης εξαγωγικής αγοράς ελληνικών οίνων

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη γερμανική αγορά και κατανάλωση προκύπτουν από την έκθεση που απέστειλε το Γραφείο Ο.Ε.Υ. του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Ντίσελντορφ.


Η Ελλάδα κατατάσσεται 12η χώρα στις εισαγωγές οίνου της Γερμανίας, ενώ το σύνολο των εισαγωγών κατά 50% παραδίδονται σε μορφή άνω των δυο λίτρων [πρώτη εισαγωγός χώρα η Ιταλία (39,1%)]. Η οικιακή κατανάλωση στη Γερμανία αποτελεί την κυρίαρχη μορφή κατανάλωσης (56,3%), με το μερίδιο της εστίασης να καλύπτει το 15%.

Η κατά κεφαλήν κατανάλωση των Γερμανών ανέρχεται σε 20,2 lt ετησίως με σταθερότητα την τελευταία δεκαετία, ενώ την δεκαετία 2001-2011 η κατανάλωση μπύρας μειώθηκε κατά 10 lt.

Το κόκκινο κρασί έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των Γερμανών καταναλωτών με μερίδιο αγοράς 50%.

Το 41% των Γερμανών καταναλωτών όμως δεν καταναλώνει ποτέ κρασί, ενώ οι κύριοι καταναλωτές οίνου είναι άτομα μεγάλης ηλικίας, οι οποίοι τους προμηθεύονται από discounters (38,5%), supermarkets (24%) και κάβες (8,4%).

Στο λιανεμπόριο το 68% των πωλήσεων αφορούν κρασιά κάτω των 2 €.

Για να διαβάσετε ολόκληρη τη μελέτη πατήστε εδώ