Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Kίνα

Εκτύπωση
PDF

14 Δεκεμβρίου 2017

Μείωση των κινεζικών τελωνειακών δασμών από 10% σε 5%

Η πτώση της κινεζικής κατανάλωσης οινοπνευματωδών ποτών μετά την πολιτική κατά της διαφθοράς του 2013 έχει ήδη ξεχαστεί, οι εισαγωγές αυξάνονται ταυτόχρονα με την ανάπτυξη της μεσαίας τάξης.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

11 Δεκεμβρίου 2017

Κίνα: Σε αμφισβήτηση η κυριαρχία των γαλλικών κρασιών από τους Αυστραλούς

Η Αυστραλία συνεχίζει την επανάσταση στην Κίνα και βαθμιαία ενισχύει τη θέση της. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από τον Οργανισμό εισαγωγών

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

30 Οκτωβρίου 2017

Καμία υποχρέωση υποβολής πιστοποιητικού υγείας κατά την εισαγωγή στην αγορά της Κίνας, πριν από το 2019

Μετά τη θέσπιση μεταβατικής περιόδου δύο ετών, οι κινεζικές αρχές μελετούν τις παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων χωρών πριν από την νομοθέτηση υποχρέωσης υποβολής νέου πιστοποιητικού υγείας για την εισαγωγή οίνων και αλκοολούχων ποτών.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

2 Αυγούστου 2017

Οι γυναίκες και οι ροζέ οίνοι ανερχόμενη δύναμη στην Κίνα

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από το Wine Intelligence, το 56% των καταναλωτών εισαγόμενων κρασιών επιβεβαιώνουν ότι καταναλώνουν λευκό κρασί κάτι που αποτελούσε ανύπαρκτη τάση, πριν πέντε χρόνια.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

27 Ιουλίου 2017

Λευκό, το νέο χρώμα της ευτυχίας στην Κίνα;


Η διαφοροποίηση στην κινεζική αγορά σηματοδοτεί μια νέα φάση στην ανάπτυξή της.

Μέχρι το 2020, η κινεζική αγορά των ήρεμων κρασιών αναμένεται να πραγματοποιήσει κύκλο εργασιών της τάξης των 21.260 εκατομμυρίων $,

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

21 Ιουνίου 2017

Πώς η Alibaba μπορεί να ανοίξει τις πόρτες της κινεζικής αγοράς

Ο κινέζικος όμιλος Alibaba παρουσίασε στις 19 Ιουνίου τις ψηφιακές υπηρεσίες μάρκετινγκ και τη δύναμη της τεχνογνωσίας του, στον τομέα των μεγάλων δεδομένων.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

16 Νοεμβρίου 2016

Ανανεώστε τις ετικέτες κρασιών στην Κίνα

Οι Κινέζοι καταναλωτές διαφοροποιούνται. Για την προσέγγιση αυτής της διαφοροποίησης, ο σχεδιασμός στις ετικέτες κρασιών πρέπει να εξελιχθεί πάρα πολύ.

Περισσότερα...

Εκτύπωση
PDF

7 Νοεμβρίου 2016

Οι διαδικτυακές πωλήσεις οίνων εκρήγνυνται στην Κίνα

Το 10% των πωλήσεων κρασιού γίνονται on line

Παγκοσμίως, υπολογίζεται ότι το 4% των κρασιών που πωλούνται, αγοράζονται online. Για την Κίνα, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 10% και ο ρυθμός συνεχίζει να αναπτύσσεται με ρυθμό μοναδικό στον κόσμο, σύμφωνα με τη μελέτη του Wine Intelligence.

Περισσότερα...